Broumovskie przedstawienie TV

Piątek, 21 listopada 2014 · Komentarze(7)
Kategoria MTB, Kotlina K-ka, CZ
W tym dość krótkim sezonie, na powolne jego zakończenie Bogdan zaprosił mnie na pewien spektakl TV w którym został kucharzem - serwował obfite "dania", scenarzystą - zapodał trasę oraz głównym aktorem w tym przedstawieniu. Miał to być typowy horror, choć z czasem gdy odwagi trochę więcej, można nazwać to typowym przedstawieniem akcji :) a sceneria rozgrywała się w Górach Stołowych i Broumovskich (nie rozróżniam, więc mogłem walnąć gafę) wokoło masy telewizorów pozostawionych na trasie :D

Zaczynamy, oto z Parku Narodowego Gór Stołowych zaczyna się nowy film :)

Najpierw sceneria błotna

Nervus z nową testową śrubą - mowa oczywiście o rowerze :)

Docieramy do pięknej panoramy w której mnóstwo słońca i gorąca :)

aż z tego upału okulary mi zaparowały :)

Nasz film pełny TV zaczyna się

Tak oto przemierzając krainę pełną TV jedziemy cały czas przed siebie a ja zastanawiam się co scenarzysta ma jeszcze w zanadrzu :)

I jego zacny plan był wykończyć nas na prawie 30% podjeździe, ale nie udało się. Dojechaliśmy

A skoro był podjazd, to będzie i zjazd :)

Niestety głównemu aktorowi życie niemiłe i postanowił mnie pozostawić samego na pastwę wilków a sam się wyautować na zjeździe

Choć jego plan był piękny, przeżył :))) i tak w ten sposób czekała nas dalsza wędrówka i tułaczka po tamtejszych skałach :)

Po drodze odkrywamy jeszcze chatkę choć opuszczoną to wrażenie robiła

Ponieważ była opuszczona to my się rozgościliśmy

Przed dotarciem do pit-stopu czeka nas jeszcze jeden mocny zjazd

Na którym idę bokiem :)

Po tej przygodzie czas nabrać sił, jedziemy do schroniska. Obfity obiad oraz napój regenerujący stawia nas na nogi, jedziemy więc spowrotem do miejsca startu. O dziwo cali - przynajmniej ja, bo wiedziałem że Bogdan te trasy robi trzy razy dziennie i raczej nie będzie miał problemu z nimi :)
Dzięki za pokazanie fajnych, ciekawych i wymagających odcinków, będzie co w przyszłym roku ponownie zwiedzać i porównywać się w tym dniem :)

Lea - Bogdan na tej trasie chyba każdego testuje :)))))

z1b1 11:32 poniedziałek, 1 grudnia 2014

Może i beskidzkie podjazdy Cię bardziej wymęczyły, ale kondycję dzięki temu zyskałeś przepiękną!
Świetną trasą jechaliście. Widzę, że Bogdan ma już obcykane szlaki dla swych gości :-)

lea 21:25 sobota, 29 listopada 2014

anamaj - w końcu się udało, do dziesięciu razy sztuka :)
Bogdan - dzięki za przewodnictwo i pokazanie nowych ciekawych miejsc, trasa super!!! Również dzięki za super towarzystwo i dobry humor na trasie, do następnego
ankaj28 - czyli mamy to samo miejsce które nieźle nas ślizga :)) dzięki,
Greger - cięzki podjazd, choć czasem miałem wrażenie że niektóre Beskidzkie odcinki bardziej mnie zmęczyły

z1b1 13:29 piątek, 28 listopada 2014

Ten podjazd 30% to chyba jednak pikuś w porównaniu ze zjazdem :P A jazda bokiem jak u najambitniejszych żużlowców :) Pozdrower!

Greger 19:41 środa, 26 listopada 2014

Zbychu, dokładnie w tym samym miejscu też się wysypałam. Broumovsko rządzi!!! Zacznij pisać scenariusze - dobrze ci idzie. Świetna relacja. Pozdrower.

ankaj28 09:18 środa, 26 listopada 2014

Dzięki Zbychu, że przyjechałeś żeby pooglądać moje okoliczne skałki, trasa była z kategorii moich ulubionych i wiem, że i Twoich. Dzięki za towarzystwo, dobry humor i gadki szmatki. Pozdrower

cerber27 20:29 wtorek, 25 listopada 2014

Brawo !! TV zjechane w całości !! A teraz to dla ciebie też będzie bułka z masłem. I tylko pozazdrościć.

anamaj 14:57 wtorek, 25 listopada 2014
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ntree